Eu­roo­pan ku­lut­ta­ja­kes­kuk­sen yh­teys­tie­dot

Eu­roo­pan ku­lut­ta­ja­kes­kuk­sen pu­he­lin­pal­ve­lu

Puhelinpäivystyksemme palvelee ma–ke klo 9–12.

Euroopan kuluttajakeskukselle saapuvat yhteydenotot kirjataan Euroopan komission ylläpitämään tietokantaan.

Pu­he­lui­den hin­ta

Soittaminen ja jonotus 09-numeroihin maksaa lankapuhelimesta ja matkapuhelimesta soitettuna kotimaan puheluhinnan mukaan. Hinta määräytyy soittajan liittymäsopimuksen perusteella. Puhelu sisältyy yleensä puhepaketteihin, jos soittajalla on tällainen käytössä.

Soittaminen ja jonotus Euroopan kuluttajakeskuksen 0295-alkuisiin numeroihin maksaa lankapuhelimesta soitettuna paikallisverkkomaksun (pvm) ja matkapuhelimesta matkapuhelumaksun (mpm).

Taksa määräytyy soittajan liittymäsopimuksen perusteella. Aikaperusteisen maksun lisäksi operaattori voi veloittaa myös puhelun aloitusmaksun. Soittaminen ei yleensä sisälly ns. puhepaketteihin.

Osoi­te

Euroopan kuluttajakeskus 
c/o Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Lintulahdenkuja 2
PL 5, 00531 HELSINKI

Me­dian yh­tey­de­no­tot

Mil­la Lah­ti­nen

Ryhmäpäällikkö

Piis­pa­nen Tii­na

Asiantuntija