Euroopan kuluttajakeskus Suomessa laajentaa viestintäkanaviaan ja on nyt mukana sekä Instagramissa että Blueskyssa. Jaamme näissä kanavissa tietoa EU:n kuluttajien oikeuksista maiden rajat ylittävissä tilanteissa etenkin matkustamiseen ja verkko-ostamiseen liittyvissä aiheissa sekä kerromme toiminnastamme.
Julkaisemme käytännön vinkkejä esimerkiksi matkustajan oikeuksista, verkkokauppaostosten pelisäännöistä ja kuluttajansuojasta Euroopassa. Lisäksi nostamme esiin ajankohtaisia ilmiöitä, käymme läpi usein kysyttyjä kysymyksiä ja kerromme Euroopan kuluttajakeskusten verkoston (European Consumer Centres Network, ECC-Net) toiminnasta.
Jaamme kanavissa myös tiedotteitamme ja uutiskirjeemme juttuja.
Instagramin kautta haluamme tavoittaa erityisesti nuorempia kuluttajia tarjoamalla tietoa helposti omaksuttavassa muodossa. Blueskyssa pyrimme tavoittamaan etenkin asiantuntijasidosryhmiä. Uusien kanavien lisäksi meidät löytää edelleen myös Facebookista ja X:stä.
Tervetuloa seuraamaan: