Uutiskirjeemme 4/2014 ilmestyi 20.8.
Esittelemme tapauksia, joissa autoimme suomalaiskuluttajia saamaan ulkomaisilta yrityksiltä heille kuuluvat korvaukset rikkinäisen elektroniikkatuotteen ja lennon peruutuksen kohdalla. Kerromme myös valitussumasta, jonka virolainen Xellim Oü on aiheuttanut ja annamme toimintaohjeet kuluttajille, jotka ovat joutuneet yrityksen harhaanjohtavan markkinoinnin kohteeksi verkossa.
Muistutamme myös velvoitteista, joita kuluttajalla on kesäkuussa muuttuneen verkkokauppalainsäädännön nojalla – ne on jokaisen ulkomaisissa verkkokaupoissa asioivan syytä tuntea.
Lisäksi uutiskirjeessä on asiaa lentomatkustajan oikeuksista ja kesän aikana ympäri Eurooppaa tehdyistä lentokenttätempauksista, jo yli 26 000 latausta keränneestä ECC-Net Travel appsista, joka on kätevä ilmainen mobiilisovellus kaikille Euroopassa matkustaville, ja alkusyksyn koripallon MM-kisoja varten tehdystä kuluttajaoppaasta, joka toimii yleisemminkin oppaana kaikille Espanjaan matkustaville.
Kiinnostavia lukuhetkiä!
Palautetta uutiskirjeestä voi antaa osoitteeseen ekk@kkv.fi
Aiempiin uutiskirjeisiimme voit tutustua täällä.