Ruusuja asiakkailta

Kysyimme asiakaspalautetta kanssamme 2.1. – 15.10.2018 asioineilta kuluttajilta. Halusimme tietää, miten kuluttajat kokivat palvelumme laadun ja miten heidän asiansa ratkesi. Vastanneita kuluttajia oli yhteensä 214. Tässä lyhyt yhteenveto vastauksista.

Löytyikö asiaasi tyydyttävä ratkaisu?

Kuluttajien asia oli 87 % tapauksissa saatu ratkaistua heille suotuisalla tavalla. Kaikissa asioissa ei ole aina mahdollista päästä sovintoon myyjän kanssa, mutta pyrimme aina kuluttajan kannalta parhaaseen mahdolliseen ratkaisuun.

Kuinka tyytyväinen olit meiltä saamaasi palveluun?

Iloksemme valtaosa kuluttajista on ollut erittäin tyytyväinen meiltä saamaansa palveluun. Yhteensä 94 % vastanneista näki palvelumme positiivisessa valossa (80 % erittäin tyytyväisiä ja 14 % tyytyväisiä) ja vain 3 % oli tyytymättömiä palveluumme. 3% kertoi, ettei ole tyytymätön muttei tyytyväinenkään.

Kuinka hyvin sinua pidettiin ajan tasalla valituksesi käsittelyn aikana?

Tavoitteemme on kertoa kuluttajalle heti, kun hänen asiassaan tapahtuu edistystä. Tänä syksynä olemme olleet erittäin kiireisiä, joten olemme hyvin iloisia siitä, että 93 % vastanneista kokee, että heidät on pidetty ajan tasalla valituksen käsittelyn aikana (84 % erittäin tyytyväisiä ja 9 % tyytyväisiä).

Mistä sait tietää Euroopan kuluttajakeskuksesta?

Olemme myös kiinnostuneita tietämään, miten kuluttajat ovat löytäneet meidät. Kuten aiempinakin vuosina, moni (32 %) saa kuulla meistä kuluttajaneuvontaan soitettuaan. Verkosta meidät on löytänyt 43 % vastanneista (hakukoneen tai toisen verkkosivuston kautta).

Keräämme jatkossakin säännöllisesti asiakaspalautetta, jota hyödynnetään toimintamme kehittämisessä. Kiitos kaikille palautekyselyyn vastanneille!

Lisätietoja:
Tutustu palvelusitoumukseemme