Usein kysyttyä majoituksesta
-
Jos hotelli ei vastaa matkanjärjestäjän antamia tietoja tai siinä ilmenee puutteita, joista ei ole kerrottu etukäteen, täytyy asiasta ilmoittaa hotellin henkilökunnalle tai matkaoppaalle välittömästi. Jos valitusta ei tee paikan päällä, menettää yleensä oikeuden vedota puutteisiin myöhemmin. Jos matkanjärjestäjä tai hotelli ei korjaa tilannetta, on matkan päätyttyä tehtävä mahdollisimman pian kirjallinen reklamaatio matkanjärjestäjälle, jossa vaatii hinnanalennusta palvelun virheen perusteella.
-
Mahdollisuus hotellivarauksen perumiseen ilman kuluja koskee pääsääntöisesti vain sellaista varausta, jonka sopimusehdoissa se nimenomaisesti todetaan. Ennen verkkovarausta kannattaa lukea aina tarkkaan perumista koskevat ehdot. Vaikka et esimerkiksi voisikaan käyttää varaamaasi hotelliyöpymistä, saatat joutua kuitenkin maksamaan sen sopimusehtojen mukaan.